Page 8 - Moja POHODA Jeseň 2010
P. 8

6 WWW.POHODA.SK




          Postup, ako vybrať doklady po tolerovanej splatnosti
          v agendách Vydané faktúry, Vydané zálohové faktúry
          a Ostatné pohľadávky, zostáva rovnaký ako doteraz,
          teda pomocou stĺpca K likvidácii a dynamickej záložky
          Po tolerovanej splatnosti.

          FAKTURÁCIA

             Bola rozšírená možnosť kontroly pohľadávok
          po splatnosti. Pri vystavovaní dokladu pre
          konkrétneho odberateľa POHODA zobrazí prehľad
          o jeho neuhradených pohľadávkach po tolerovanej
          splatnosti.

            AKO?  V agende Globálne nastavenie/Pohľadávky
          zaškrtnete voľbu Upozornenie na pohľadávky po
          tolerovanej splatnosti. POHODA pri vystavení novej
          pohľadávky skontroluje uvedené tolerované dni po
          splatnosti v agende Globálne nastavenie/Pohľadávky,   Ak chcete, aby Vás POHODA pri vystavovaní pohľadávok upozorňovala, že daný odberateľ má voči
          resp. tolerované dni po splatnosti pri konkrétnom   Vám neuhradené záväzky po tolerovanej splatnosti, zaškrtnite zodpovedajúcu voľbu v agende
          odberateľovi v agende Adresár. S ohľadom na tieto                                        Globálne nastavenie.
          údaje zobrazí upozornenie o výške neuhradených
          pohľadávok odberateľa.

             Pri prenose ponuky do vydanej objednávky sa
          už neeviduje prenesené množstvo.

          SKLADY

             Agenda Reklamácie bola obohatená o mnoho
          zmien a rozšírení. Vďaka nim budete mať prehľad
          o kompletnej histórii reklamačného konania.
          Novinkou je tiež to, že túto agendu nájdete už vo
          všetkých radoch systému POHODA, teda i v radoch
          POHODA a POHODA SQL.

          V tejto agende môžete viesť nielen reklamácie,
          ktoré prijímate od svojich zákazníkov, ale taktiež   Agenda Reklamácie poskytuje súhrnný prehľad o všetkých reklamačných konaniach. Červenou sú
          reklamácie, ktoré uplatňujete voči svojmu               zvýraznené reklamácie, ktorých termín vybavenia vyprší za 5 dní alebo skôr.
          dodávateľovi. V jednom reklamačnom zázname
          tak môžete spravovať celé reklamačné konanie od
          jeho začiatku až do ukončenia. Kedykoľvek tak máte
          okamžitý prehľad o aktuálnom stave reklamácie.
          Vďaka farebnému rozlišovaniu jednotlivých
          záznamov budete ihneď upozornení na blížiacu sa
          lehotu pre vybavenie reklamácie.

          Pripravili sme pre Vás samozrejme i tlačovú podporu
          v podobe reportov vyhodnocujúcich záznamy rekla-
          mácie, a to za vybrané obdobie, podľa zákazníkov,
          dodávateľov alebo typu reklamovaného predmetu.
                                                                                    Všetky predmety, ktoré budete odovzdávať na
            AKO?  V agende Sklady/Reklamácie založíte                              vybavenie jednému servisnému stredisku alebo
          nový reklamačný záznam. Zvoliť môžete medzi typmi                       dodávateľovi, môžete odoslať naraz, pod jedným
          Zákaznícka, Skladová alebo Nákupná reklamácia.                                       číslom reklamačného listu.
          Na záložke Predmet reklamácie uvediete informácie
          o reklamovanom tovare. Zaznamenať tu môžete
          popis chyby, reálny stav predmetu reklamácie
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13