Page 15 - Moja POHODA Jeseň 2010
P. 15

Moja POHODA 13




          ponecháte túto voľbu nezaškrtnutú, budú sa záväzky
          pre jednotlivých zamestnancov, pri ktorých je fond
                                                                       Pomocou nového povelu Objednať
          použitý, vytvárať zvlášť.                                individuálne služby sa dostanete na online
                                                                 objednávku individuálnych služieb. Ďalší nový
             Pre jednoduchšiu komunikáciu s našou                   povel zaháji klientsku časť programu pre
          zákazníckou podporou sme do ponuky Pomocník                             vzdialenú pomoc.
          pridali niekoľko nových povelov.

            AKO?  Povelom Vzdialená pomoc spustíte
          klientsku časť programu a naviažete kontakt pre
          vzdialenú pomoc  s pracovníkom zákazníckej podpory
          spoločnosti STORMWARE.

            AKO?  Prostredníctvom povelu Objednať
          individuálne služby môžete priamo z programu
          POHODA otvoriť formulár pre vyplnenie objednávky
          na služby zákazníckej podpory.

             Formátovať text na záložke Poznámky
          je jednoduchšie. Zmeniť veľkosť písma, použiť tučné
          písmo či kurzíva môžete nielen pomocou povelov,
          ktoré sú dostupné z miestnej ponuky po stlačení
          pravého tlačidla myši, ale teraz i vďaka pridaným
          ikonám.

             V službách homebankingu bola rozšírená služba
          pre podporu ING bank.

            AKO?  V agende Homebanking je najprv        Ikony pre formátovanie zjednoduchšia prácu s textom na záložkách Poznámky v jednotlivých
          potrebné zvoliť formát Multicash a následne bude                      agendách, v agende Udalosti taktiež na záložke List.
          možné sťahovať výpisy v štruktúre a formáte MT940
          s príponou .sta. Rozšírená bola aj podpora tvorby
          tuzemských príkazov .ski a zahraničných príkazov .ska.

          KASA A KASA ONLINE

             Rozpracovanú predajku je možné odložiť na
          neskoršie vybavenie a obslúžiť medzitým ďalšieho
          zákazníka.

          Pokiaľ máte rozpracovanú predajku a zákazník
          si napr. vyberá ďalší tovar, nemusíte už odkladať
          vybavenie ďalšieho zákazníka. Naopak môžete
          veľmi rýchlo odložiť predajku a začať vytvárať
          novú. O rozpracovanú predajku neprídete a k jej
          dokončeniu sa môžete vrátiť prakticky kedykoľvek.

            AKO?  Predajku, s ktorou práve pracujete, bez
          problémov odložíte i s udaním dôvodu jej odloženia.
          Použite povel Záznam/Odložiť predajku alebo kliknite
          na ikonu   . Odložená predajka sa uloží do zoznamu
          odložených predajok, odkiaľ ju kedykoľvek znovu
          prenesiete späť pomocou povelu Záznam/Otvoriť
          odloženú predajku, resp. kliknutím na
          ikonku   , a predaj dokončíte. Oba povely     Po kliknutí na ikonu alebo tlačidlo Odložiť predajku môžete do textového pola vyplniť dôvod
          nájdete taktiež na dotykovom displeji pod                                                 odloženia predajky.
          tlačidlom Funkcie 2, resp. vo výklopnom
          zozname pod tlačidlom Funkcie.
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20