Page 19 - Moja POHODA Jeseň 2017
P. 19
Moja POHODA 17
mPOHODA
Do aplikácie mPOHODA môžete teraz prenášať
celý adresár bez potreby označovať jednotlivé
záznamy.
Zabúdate novo vytvorenú adresu označiť
príznakom Synchronizované s mPOHODA? Teraz
môžete s aplikáciou mPOHODA synchronizovať
celý adresár bez toho, aby ste museli pridávať
príznak jednotlivým adresným záznamom.
Stačí, keď v agende Globálne nastavenie v sekcii
mPOHODA zaškrtnete voľbu Synchronizovať celý
adresár.
Spustením synchronizácie sa všetky hlavné
adresy označia príznakom Synchronizované
s mPOHODA a prenesú sa do mobilnej aplikácie.
Nesynchronizujú sa kontaktné osoby.
Výmenu údajov medzi programom POHODA Pri prenose adresára do aplikácie mPOHODA už nebudete musieť označovať každý záznam
zvlášť, a to vďaka voľbe Synchronizovať celý adresár
a aplikáciou mPOHODA môžete teraz vykonávať
automaticky pomocou príkazového riadku.
Konkrétny príklad pre povel Synchronizovať údaje od poslednej komunikácie pri
Túto funkciu využijete v prípade, keď chcete základnom rade POHODA:
vykonávať prenos údajov medzi aplikáciami C:\Pohoda\Pohoda.exe /mPohoda „admin“ „123456“ „12345678_2017.mdb“
automaticky a pravidelne v konkrétnu dobu.
Pomocou uvedených parametrov môžete Konkrétny príklad pre povel Synchronizovať údaje od poslednej komunikácie pri
načasovať spustenie programu POHODA, rade POHODA SQL a E1:
napríklad pomocou Plánovača úloh, ktorý C:\Pohoda\Pohoda.exe /mpohoda „admin“ „123456“ „StwPh_12345678_2017“
je súčasťou operačného systému. Úpravou
príkazu môžete ovplyvniť spôsob vykonania
synchronizácie“/mPohoda“ pre rozdielovú POHODA mSERVER
synchronizáciu,“/mPohoda:f“ pre úplnú
synchronizáciu. Po spustení úlohy s parametrom
sa program POHODA spustí minimalizovaný na Rozšírili sme komunikáciu cez POHODA mServer o prenos ľubovoľného súboru zo
lište a po dokončení operácie sa program ukončí. zložky dokumentov firmy.
INŠTALÁCIA VERZIE JESEŇ 2017
Novú verziu programu POHODA odporúčame nainštalovať Inštalačné číslo nájdete:
do rovnakého adresára, v akom máte nainštalovanú jeho – na potvrdení o licencii a zákazníckej podpore, ktoré
predchádzajúcu verziu. Použite buď inštaláciu stiahnutú bolo priložené k daňovému dokladu o kúpe licencie
zo Zákazníckeho centra, alebo inštaláciu z CD. k programu POHODA 2017 (alebo 2018), resp. o kúpe
súboru služieb SERVIS 2017 (alebo 2018) k tomuto
Ak budete potrebovať pomôcť s inštaláciou novej verzie programu,
programu POHODA, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku – vo svojom profile v Zákazníckom centre
podporu: na www.stormware.sk/zc v sekcii Licencie.
tel.: +421 2 59 429 959 Ak vlastníte prídavné sieťové a nesieťové licencie, doplnky
e-mail: hotline@stormware.sk či rozšírenia, nájdete na odkazovaných miestach i čísla
k týmto licenciám.
V priebehu inštalácie budete vyzvaní k vyplneniu inštalačného
čísla. Ak ste používali verziu Leto 2017 alebo Január 2017, malo Pri akýchkoľvek pochybnostiach o platnosti inštalačného
by toto číslo byť predvyplnené. V prípade, že sa číslo nenačíta čísla/čísel kontaktujte naše obchodné oddelenie
automaticky, vyplňte ho ručne. (tel.: +421 2 59 429 911, e-mail: expedicia@stormware.sk).