Page 9 - Moja POHODA Leto 2012
P. 9

Moja POHODA 7





               Nájdete ho v agende Výdajky v ponuke Záznam/
               Prenos.

                novinka     Prijatú objednávku na servisné
               práce pohodlne preklopíte do servisného
               záznamu.

                ako?      Objednávku do servisného záznamu
               prenesiete pomocou povelu Prijaté objednávky,
               ktorý nájdete v agende Servis v ponuke Záznam/
               Prenos.

                novinka     V poli Text môžete uviesť bližšie
               informácie o reklamácii či oprave.
                                                          Povel na prenos prijatej objednávky do servisného záznamu nájdete v ponuke Záznam/
                novinka     Vo formulároch agend Reklamácie   Prenos.
               a Servis pribudli polia Stredisko, Činnosť
               a Zákazka.

                ako?     V agende Reklamácie ste predtým
               vypĺňali stredisko, činnosť a zákazku na záložke
               Predmet reklamácie. Teraz ti eto polia nájdete
               priamo vo formulári agendy.

                ako?     V agende Servis môžete strediská,
               činnosti  a zákazky vypĺňať nielen na záložke
               Položky servisu, ale odteraz i vo formulári
               agendy.

               Podľa novo pridaných polí môžete jednoduchšie
               vykonávať výber záznamov.

                novinka     V servisných záznamoch môžete už
               ti ež pracovať s rôznymi cenovými hladinami pre
               rôznych odberateľov.
               Pri výbere skladových položiek na záložku Položky
               servisu bude POHODA ponúkať skutočné ceny
               zásob podľa názvu zvolenej predajnej ceny.  Tak ako servisným, tak aj reklamačným záznamom môžete priraďovať zodpovedajúce
                                                          stredisko, činnosť a zákazku.
                ako?      Cenovú hladinu vyberiete v poli
               Ceny v agende Servis.

                novinka     Pre urýchlenie zápisu si môžete
               v agende Reklamácie a Servis vytvoriť vlastné
               vzory reklamačných a servisných záznamov,
               tzv. šablóny.

                novinka     Boli aktualizované tlačové zostavy
               Potvrdenie o prijatí  reklamácie, Reklamačný
               protokol, Reklamačný list, Potvrdenie o prijatí
               do servisu a Servisný protokol.


               XML

                novinka     Teraz môžete presnejšie nastaviť
               možnosti  importu zásob a adresára pre prípady,
               kedy aktualizačný importný balíček obsahuje
               záznamy, ktoré v pôvodnej databáze nie sú.
                                                          Agendy Reklamácie a Servis umožňujú prácu so šablónami.
               Ak pred aktualizačným importom neexistoval
               v programe POHODA zodpovedajúci záznam, ktorý
               mal byť aktualizovaný, import sa nepreviedol.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14